Zeilvakantie

Kijk jij nu al uit naar de zomervakantie omdat je dan op zeilvakantie gaat? Maar weet je nog niet waar? Je zult er nooit spijt van krijgen als je naar ons toffe zeilkamp in Zeewolde komt. Bijna alle leerlingen die bij ons op zeilkamp zijn geweest, komen ieder jaar terug. Ons kamp ligt op een vakantiepark, waardoor je naast het zeilen overdag ook ’s avonds nog voldoende mogelijkheden hebt om je te vermaken. Denk hierbij aan een speeltuin, grasveld om te voetballen of chill in ons clubhuis.

Open-bic zeilkamp

Zeilvakantie De Zeilschool in Zeewolde

Wil jij goed leren zeilen? Dat kan op zeilkamp bij De Zeilschool in Zeewolde. Wij hebben enkel professionele instructeurs met vele jaren zeilervaring. Ook bieden we drie soorten kampen aan, wat uniek is in Nederland! Zo kun je kiezen voor een ‘all inclusive zeilkamp’, een ‘zeilweek plus’ en een ‘losse zeilweek’. Bij een ‘all inclusive zeilkamp’ zeil je overdag, zorgen wij ’s avonds voor vermaak met toffe avondprogramma’s en slaap je ’s nacht in een van onze luxe tenten. Een zeilweek plus is bijna hetzelfde, maar dan slaap je thuis en dus niet bij onze zeilschool in Zeewolde. Ben je niet zo van de avondprogramma’s en het blijven slapen, maar wil je wel een week zeilen? Dat is mogelijk met onze ‘losse zeilweek’.

Kies zelf jouw zeilboot

Kom je op zeilvakantie bij De Zeilschool in Zeewolde? Wie bieden vijf verschillende boten aan waarin je (nog beter) kunt leren zeilen. Een perfecte beginnersboot is de Optimist (voor jonge kapiteins), de Polyvalk of de RS-Feva XL. Voor gevorderde kapiteins hebben we de Open-Bic of de Laser-2. Uiteraard kun je als gevorderde zeiler ook varen in de andere boten, als je meer unieke kunstjes wilt leren. In sommige zeilboten zit je alleen, andere samen met een of meerdere teamgenootjes.

Boek jouw zeilvakantie online

Ben je overtuigd en wil je op zeilvakantie bij De Zeilschool? Boek jouw zeilkamp dan eenvoudig via onze website. Een dagje zeilen, weekend zeilen, zeilcursus of teamuitje zeilen is ook mogelijk. Heb je nog vragen en wil je een van onze instructeurs spreken? Wij spreken je graag per telefoon (06-12819775), mail (info@dezeilschool.nl) of Whatsapp.