Accommodatie

Kom jij op zeilkamp bij De Zeilschool in Zeewolde? Dan slaap je op het RCN Vakantiepark Zeewolde. Dit prachtige groene park heeft een open haven en nette faciliteiten. De Zeilschool heeft een eigen hoofdgebouw direct aan het strand en bij de haven. ’s Nachts slaap je in ruime tenten rondom het hoofdgebouw.

RCN vakantiepark

Heb je ’s avonds nog genoeg energie over? Op het gehele park en op het strand staan speeltoestellen, genoeg voor uren speelplezier. Onze boten liggen vlakbij het strand van de RCN haven. Ben je een zwaardbootcursist? Dan kun je gewoon met je wetsuit het water in lopen om je boot op te tuigen. Onze platschuit ligt 100 meter van de havenmonding af voor de jeugdzeilers. Ook daar ben je dus zo.

Kamphuis De Zeilschool

Vlakbij de haven ligt ons kamphuis met een flink stuk grond eromheen. Er is ruimte genoeg om met het hele kamp te eten, hiervoor hebben we een eetgedeelte, bar en keukenblok. ’s Avonds kun je heerlijk chillen op relaxte loungebanken. ’s Nachts slaap je met maximaal vier personen in een van onze ruime safaritenten. Je mag ook gerust je eigen tent meenemen.

Camping RCN vakantiepark Zeewolde

Wil je graag op zeilkamp, maar wil je jouw ouders dichtbij hebben? Overweeg dan eens om met de hele familie naar RCN Zeewolde te komen. Overdag zeil je en ’s avonds ben je gezellig bij je ouders. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om mee te doen met onze avondprogramma’s of om bij ons te slapen. De camping is een prachtige en groene onderhouden plek met goede sanitaire voorzieningen, wifi, speeltoestellen een zwembad. Ook is er een recreatieteam op het park, dat kinderen de hele week vermaakt. Wilt u meer informatie over dit park? Bekijk dan eens de website van RCN Zeewolde.

• Nieuwe tenten op zeilkamp bij DeZeilschool
    Sinds het voorjaar van 2018 heeft DeZeilschool nieuwe tenten voor haar cursisten voor het zeilkamp