Zeildag Laser-2

Een zeilcursus boeken bij De Zeilschool is ontzettend leuk. Daarnaast biedt De Zeilschool je de volgende voordelen:

✓ Je kunt bijna altijd van week of weekend wisselen.
✓ De Zeilschool hanteert gunstige annuleringsvoorwaarden.

De Zeilschool-trui

Let op: prijzen zijn per persoon. Klik voor twee personen twee keer op ‘+’. Voor drie personen drie keer op ‘+’ enzovoort.

Corona update: Op dit moment kunnen er geen losse groepscursussen worden georganiseerd. Met 2 personen uit hetzelfde huishouden inschrijven voor een Laser-2 lesdag kan wel. Neem daarvoor graag contact op via ons contactformulier op de website.

Een volledig nieuwe experience bij De Zeilschool in Zeewolde: Laser-2 zeilen voor volwassenen. Naast onze dagcursussen voor volwassenen in de polyvalk bieden we nu ook zeildagen in de Laser-2 aan. Deze zeilboot is geschikt voor zeilers die op zoek zijn naar extra uitdaging. In vergelijking met de Polyvalk is de Laser-2 wendbaarder en sneller.

Laser-2 zeilen voor volwassenen

De laser-2 is een snelle en wendbare boot. Achterover zitten is er niet bij, want het is hard werken. Daarbij komt dat samenwerken een echte must is. Een van onze ervaren instructeurs vaart altijd in een begeleidingsbootje naast je. Heb je assistentie nodig? Dan biedt de instructeur je een helpende hand. Heb je de Laser-2 helemaal onder controle? Dan gaan we spinnaker zeilen, wat betekent dat we het derde zeil van de boot inzetten. Met een hardere wind komt de zeilboot in plané en vliegt de Laser-2 letterlijk over het water. Je vaart dan tot wel drie keer sneller dan de polyvalk.

Laser-2 zeildag

Recent hebben we drie nieuwe Laser-2’s gekocht die in zeer goede staat verkeren. Daarom willen we jou ook graag kennis laten maken met het zeilen in deze snelle boot. De Laser-2 is een hoog gebouwde boot met veel ruimte voor bemanning. Onze eigen mannen van 1.90 en 90kg vermaken zich meer dan prima in de Laser-2. Overigens is deze boot ook heel geschikt voor kinderen vanaf twaalf jaar en lichtere dames.

Laser-2 kennismakingsprijs

Boek nu uw goedkope zeilcursus in de Laser-2 voor een zeer scherpe kennismakingsprijs (deze prijs geldt alleen voor volwassenen). Bij minimaal twee aanmeldingen gaat de cursusdag door. Heb je nog vragen over een zeildag in de Laser-2? Neem dan contact met ons op.

Wil je liever de basis voor het zeilen leren en in een stabielere boot varen? Boek dan een cursus voor de Polyvalk.

Heb je nog vragen? Bel of Whatsapp ons: +31 6 12819775.