Zeildag Polyvalk

Een zeilcursus boeken bij De Zeilschool is ontzettend leuk. Daarnaast biedt De Zeilschool je de volgende voordelen:

✓ Je kunt bijna altijd van week of weekend wisselen.
✓ De Zeilschool hanteert gunstige annuleringsvoorwaarden.

De Zeilschool-trui

Let op: prijzen zijn per persoon. Klik voor twee personen twee keer op ‘+’. Voor drie personen drie keer op ‘+’ enzovoort.

Boek je een dagcursus voor meerdere personen? Dan ontvang je tot wel 41% korting!

Corona update: Op dit moment kunnen er geen cursussen worden georganiseerd, omdat we daarbij geen 1,5 meter afstand kunnen houden. Privéles kan wel onder bepaalde voorwaarden. Kijk daarvoor bij privéles.

Wil je graag je zeilvaardigheid verbeteren? Bij De Zeilschool in Zeewolde is het mogelijk om een losse dagcursus te volgen. We varen dan altijd met de Polyvalk het water op. Dit is een stabiele zeilboot waar maximaal vijf personen in kunnen. Een van onze ervaren instructeurs kan jou als beginnend én gevorderd zeiler heel wat leren.

Heb je nog vragen? Bel of Whatsapp ons: +31 6 12819775.

Extra informatie

dagen-volwassenen