•  Persoonlijk contact
  •  Zeilkampen met én zonder overnachting
  •  Scherpe prijzen

Privéles

Een zeilcursus boeken bij De Zeilschool is ontzettend leuk. Daarnaast biedt De Zeilschool je de volgende voordelen:

✓ Je leert zeilen als een pro onder begeleiding van de leukste instructeurs.
✓ Je kunt bijna altijd van week of weekend wisselen.
✓ De Zeilschool hanteert gunstige annuleringsvoorwaarden.
✓ Heb je vragen? Altijd persoonlijk contact met één van onze instructeurs.

Let op: prijzen zijn per boot. Meerdere boten reserveren? Druk hieronder op het pijltje omhoog om een boot toe te voegen.

Voor de leergierige zeilers bieden wij een stapelkorting aan op hele lesdagen.  Een geheel overzicht van de korting per hoeveelheid geboekte dagen is hieronder te vinden. Deze korting wordt in uw winkelmandje verrekend.

Toch liever een halve dag privéles (prijs: 180,- euro), gebruik code ‘halvedag‘ in uw winkelmandje.*

*Stapelkorting niet van toepassing op halve dagen

Stapelkorting hele dag Prijs per dag
2 270,00
3 260,00
4 250,00
5 240,00
Aantal personen

Corona update: Privélessen in de Valk of Laser-2 zijn (op dit moment weer) alleen mogelijk met gezinsleden of huishoudens. Neem hiervoor altijd contact op met ons per mail: Info@dezeilschool.nl of gebruik het contactformulier op de website. In overleg besluiten we dan wat het meest handige scenario is.

Wil je graag leren zeilen in je eigen tempo? Bij De Zeilschool in Zeewolde is het mogelijk om privéles te volgen in de polyvalk of Laser-2 (enkel van mei tot september). Dit kan alleen, samen of met maximaal vijf personen in de polyvalk of zelfs zes personen in de Laser-2’s. Er gaat altijd een ervaren CWO instructeur mee, zodat je de fijne kneepjes van het zeilvak perfect leert. Let op! De prijs is per boot en voor maximaal vijf personen.

Wil je liever privéles voor een halve dag? Dat is ook mogelijk voor 180,- euro. Plaats dan een privéles in je winkelmand en gebruik de code ‘halvedag‘.

Meer over privéles

Winkelwagen