Teamuitje zeilen

Hoe werk jij met je collega’s samen? Zijn er verbeteringen nodig of gaat het al helemaal top? Stel jullie samenwerking op de proef en organiseer een teamuitje zeilen. Bij zeilen is teamwork hartstikke belangrijk, anders kom je vrijwel niet vooruit. Naast dat je bij De Zeilschool in Zeewolde losse boten kunt huren, is het ook mogelijk om een compleet arrangement te boeken. Helemaal afgestemd op jouw wensen, zoals een geheel verzorgd weekend zeilen.

Headerfoto bij De Zeilschool

Teamuitje zeilen

Zeilen alleen mogelijk als je het al eens hebt gedaan? Helemaal niet, in een middag kun je al veel leren! Samen met enkele collega’s zit je in een boot, hijs je de zeilen en bevaar je de ‘wilde baren’. Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning: tijdens het zeilen of ervoor en erna. Wanneer er weinig zeilervaring in de groep aanwezig is, gaat één van onze instructeurs mee om een oogje in het zeil te houden.

Sloep huren

Zijn er collega’s die het zeilen maar niets vinden? Het is mogelijk om voor hen een sloep te huren waarin ze de gehele (mid)dag heerlijk kunnen ontspannen en hun andere collega’s kunnen aanmoedigen. Voor onze zeilboten hebben we een maximale capaciteit van 60 personen. Dit geldt ook voor de sloepen. Totaal kunnen we dus 120 personen het water opsturen.

Compleet arrangement teamuitje zeilen

Wat is er allemaal mogelijk tijdens het teamuitje zeilen? Heel veel! Uiteraard kun je zelf een programma bedenken en allerlei etenswaren kopen. Maar waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan? De Zeilschool verzorgt jouw complete teamuitje zeilen! Van BBQ tot lunch en van drankjes tot 3 gangen diner. Een compleet verzorgd arrangement heb je al vanaf 50 euro per persoon inclusief zeilen! Zie hier enkele voorbeelden inclusief prijzen.

Neem contact met ons op om jullie teamuitje zeilen te bespreken en een offerte op maat te ontvangen. Wij maken er graag een feestje van!