Zeilschool Zeewolde

Ben jij op zoek naar de allerleukste zeilschool om (nóg beter) te leren zeilen? De Zeilschool in Zeewolde biedt leuke en ontspannende zeilkampen aan voor kinderen vanaf zeven jaar. Onze zeilschool bevindt zich op een vakantiepark met veel spelmogelijkheden. Na het zeilen kun je je dus nog de hele avond vermaken. Liever chillen? Dat kan op onze loungebanken in het clubhuis.

Verschillende zeilkampen bij De Zeilschool

Kom gezellig samen met een vriend of vriendin naar De Zeilschool in Zeewolde. Ook als je alleen komt is dat helemaal niet erg, want je leert snel genoeg leeftijdsgenootjes kennen. Onze zeilkampen zijn altijd van zondag tot en met vrijdag. Overdag zeil je in een zelfgekozen boot, ’s avonds hebben we toffe avondprogramma’s en ’s nachts slaap je in luxe tenten. Mocht je niet willen overnachten, biedt De Zeilschool uit Zeewolde voor jou nog twee zeilkamp-opties aan: zeilweek plus en een losse zeilweek.

Zeilboot 7 t/m 12 jaar

Ben jij een jonge beginnende of gevorderde zeiler? Dan kun je het beste zeilen in De Optimist. Dit is een stabiele boot waar je met twee personen in kunt. We varen in zeilwater van maximaal een meter diep, zodat je veilig kunt zeilen.

Zeilen kinderfeestje

Zeilboot 10 t/m 14 jaar

Ben jij een gevorderde kapitein en val je binnen deze leeftijdscategorie? Dan kun je ervoor kiezen om in de Open-Bic te varen. Met deze smalle surfboot met scherpe voorkant ga je hartstikke snel.

Open-bic zeilkamp

Zeilboten 12 t/m 18 jaar

We hebben maar liefst drie boten waar je uit kunt kiezen als je 12 t/m 18 jaar bent (en voor de 12- t/m 14-jarigen zelfs vier). Voor beginnende en gevorderde zeilers bieden we de RS-Feva XL en de Polyvalk aan. De RS Feva XL is een snelle, maar redelijk stabiele zeilboot met een derde zeil. De Polyvalk is een grotere boot waar je samen met een instructeur en kampgenoten in zeilt. Beginners leren de basics van het zeilen en gevorderden leren trucs.

De boot die we nog niet genoemd hebben is de Laser-2. Deze is geschikt voor gevorderde zeilers die wel van wat snelheid én uitdaging houden. Je zeilt met maximaal drie personen in deze boot.

Headerfoto bij De Zeilschool

Zeilkamp boeken bij De Zeilschool in Zeewolde

Via onze website kun je eenvoudig jouw zeilkamp bij De Zeilschool boeken. Wist je dat we de voordeligste zeilschool van Nederland zijn? Goedkoper ga je het dus niet vinden! Overigens willen we vooral dat je voor onze zeilschool kiest vanwege onze professionele instructeurs, gezellige kampen en avondprogramma’s en de vele mogelijkheden waaruit je kunt kiezen.

Wil je liever eerst een dagje zeilen voordat je een zeilkamp boekt of ben je een volwassene die op zoek is naar een goede zeilschool? Een losse dag zeilen is voor kinderen en volwassenen mogelijk en we bieden diverse andere zeilopties voor volwassenen aan, zoals bijvoorbeeld een week– of weekendcursus. Heb je nog vragen over een van onze zeilkampen of andere producten? Neem gerust contact op met De Zeilschool! Wij spreken je graag per telefoon (06-12819775), mail (info@dezeilschool.nl) of Whatsapp.