Sail Academy

Dat zeilen het allerleukste is om te doen, dat heb je al bij ons kunnen ervaren. Veel kinderen zien we alleen in de zomer, tijdens de zomerweken. Échte zeilliefhebbers zien we ook terug in de mei- en/of herfstvakantie. Maar hoe leuk zou het zijn als je niet alleen in de vakanties komt leren zeilen, maar ook in de weekenden van het voor- en najaar?

Beter zeilen!

Je kunt je nu aanmelden om één of meerdere losse dagen te komen zeilen. Als je deze zomer weer komt zeilen, hoef je je skills niet meer op te halen van een jaar geleden. Daardoor kun je verder trainen waar je gebleven bent en zo schiet jouw niveau omhoog. Het is toch ook gewoon superleuk om te gaan trainen? De losse lessen zijn geschikt voor onze hele vloot en vooral bedoeld voor jongeren.

Waarom moet jij hier ook bij zijn?

• Je hoeft niet te wachten tot aan de zomervakantie om weer te kunnen gaan zeilen.
  • Dit is dé ultieme kans om nieuwe vrienden te maken met andere DeZeilschoolfans, waar je mogelijk vaker mee gaat zeilen.
  • Werk aan je vorderingenstaat of behaal zelfs een CWO-diploma!

Aanmelden en tarieven

De dagen zullen in overleg met jou en de anderen die zich aanmelden worden georganiseerd. Je kunt je aanmelden voor de losse dagen door een WhatsApp bericht te sturen naar 06 – 12 81 97 75. Na je aanmelding word je toegevoegd aan de groepsapp, waar afspraken gemaakt worden over welke dagen je komt zeilen. De zeildagen duren een hele dag (8 uur) en gaan door bij voldoende aanmeldingen.

Tarieven

1 losse dag les               €62,50
5 dagen les                     €290,-
10 dagen les                   €525,-

De korting voor de 5 of 10 dagen les wordt in het winkelmandje verrekend.

Sporten en corona

Gelukkig mag de jeugd samen buiten sporten. Stel dat de coronaregels door de overheid weer worden aangescherpt en we de lessen helaas moeten annuleren, krijgt je uiteraard je geld terug.