•  Persoonlijk contact
  •  Zeilkampen met én zonder overnachting
  •  Scherpe prijzen

Polyvalk

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Je leert zeilen als een pro onder begeleiding van de leukste instructeurs.
✓ Fantastische avondprogramma’s en je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.
✓ Heb je vragen? Altijd persoonlijk contact met één van onze instructeurs.

Bestel ook onze DeZeilschool-trui mee!

DeZeilschool-trui

Aantal personen

De Polyvalk is geschikt voor beginnende en gevorderde zeilers van 12 tot en met 18 jaar. Je vaart samen met een instructeur en maximaal drie medecursisten. Je groepje wisselt regelmatig af, zodat je iedereen leert kennen. Beginners leren de basis van het zeilen en gevorderde zeilers leren toffe trucs. Wist je bijvoorbeeld dat je achteruit schuin tegen de wind in kunt varen? Ook kun je als gevorderde zeiler wel tot windkracht zeven varen, jij overheerst de storm.

Over de Polyvalk

Deze scherp gesneden polyesterboot heeft een kiel van 350 kilogram, waardoor hij niet omslaat. Er zijn heel veel mogelijkheden met deze zeilboot: van een rustig tochtje naar Harderwijk tot achteruit varen tegen de wind in.

Winkelwagen