RS-Feva XL

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Fantastische avondprogramma’s en je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.

DeZeilschool-trui

Deze boot is geschikt voor beginners en gevorderden zeilers van 12 tot en met 18 jaar (kinderen van twaalf tot en met veertien jaar raden we aan om eerst een weekje in de Open-bic of Optimist te zeilen). De RS-Feva XL is een polyethyleen boot met een scherpe voorkant waar je samen met een teamgenoot in kunt. Regelmatig wissel je van groepje zodat je iedereen goed leert kennen. Dagelijks vertrek je met maximaal drie andere cursusboten. Is het wat kouder of waait het hard? Geen probleem, dankzij onze wetsuits blijf je lekker warm! Overigens is er niets aan de hand als je in het water valt, in ons zeilwater is het maximaal een meter diep.

Voor beginnende en gevorderde kapiteins

Deze boot lijkt op de Laser-2, maar ligt een stuk stabieler wat het zeilen makkelijker maakt. Uniek is het derde zeil van de RS-Feva XL: een gennaker die het totale zeiloppervlakte bijna verdubbelt. Hierdoor ga je een stuk sneller! Tijdens de zeilweek leer je supergoed zeilen, maar doen we ook wedstrijdjes en leuke oefeningen.

Extra informatie

week-jeugd

Week 18: 28 apr. – 3 mei., Week 28: 7 juli. – 12 juli., Week 29: 14 juli. – 19 juli., Week 30: 21 juli. – 27 juli., Week 31: 28 juli – 2 aug., Week 32: 4 aug. – 9 aug., Week 33: 11 aug. – 16 aug., Week 34: 18 aug. – 23 aug., Week 35: 25 aug. – 30 aug., Week 43: 20 okt. – 27 okt., Week 44: 27 okt. – 1 nov.