Dagje zeilen

Wil je een dagje zeilen in Flevoland? Kom dan naar De Zeilschool in Zeewolde. Onze zeilschool vind je op het RCN Vakantiepark Zeewolde en grenst aan perfect zeilwater. Voor de jonge onervaren zeilers beschikken we ruimschoots over ondiep zeilwater waar je de fijne kneepjes van het vak kunt leren. We bieden zowel zeildagen aan voor volwassenen als voor kinderen en jongeren.

zeilen bedrijfsuitje

Dagje zeilen volwassenen

Wil je met het hele gezin een dagje zeilen of liever alleen? We bieden twee boten aan waarmee je de golven kunt trotseren: de Polyvalk en de Laser-2. De Polyvalk is een stabiele zeilboot waar maximaal vijf personen in kunnen. De Laser-2 is kleiner en vergt meer inspanning. Onze ervaren begeleiders zorgen ervoor dat je niets overkomt en helpen je waar nodig. Op onze website kun je alle data vinden voor een dagje zeilen met de Polyvalk óf Laser-2.

Dagje zeilen kinderen en jongeren

Heb je al eens gezeild en wil je jouw zeilvaardigheid op peil houden of wil je juist graag kennismaken met het zeilen? Naast onze proeflessen, kun je bij ons ook een dagje zeilen. We hebben hiervoor vaste zeildagen en die kun je vinden op onze website. Een losse zeildag begint om 8:45 en eindigt om 17:15.

Bedrijfsuitje zeilen, privéles of een zeilkamp?

Naast onze dagjes zeilen bieden we nog veel meer aan: wat dacht je van een bedrijfsuitje op het water? Een privéles zeilen of een zeilkamp voor kinderen en jongeren? Er zijn talloze mogelijkheden om je zeilvaardigheid op peil te brengen. En heb je nog nooit gezeild? Geen probleem, onze enthousiaste instructeurs leren het je graag.

Ben je op vakantie en wil je een dagje zeilen? Zeewolde ligt vlakbij: Harderwijk, Almere, Lelystad, Biddinghuizen, Ermelo, Putten en Nijkerk en is gemakkelijk te bereiken via de A28 en de N301/N705. Ons zeilwater grenst aan de NulderNauw en het Wolderwijd (naast het Veluwemeer).