Leren zeilen

Wil jij graag leren zeilen? Dat kan bij De Zeilschool in Zeewolde. We bieden diverse cursussen en kampen aan. Voor zowel volwassenen als kinderen. Denk bijvoorbeeld aan een zomerkamp voor kinderen, een zeilmiddag of een weekcursus. Ook als je gezellig met je familie een dagje wilt zeilen bieden we hiervoor diverse opties aan. Ook als bedrijf kun je bij De Zeilschool terecht voor een tof bedrijfsuitje!

Vroegboekactie

Leren zeilen kinderen

Bij De Zeilschool leer je supergoed zeilen! Hiernaast staat onze zeilschool bekend om de gezellig sfeer en vinden we het ook heel belangrijk dat jij plezier hebt. We bieden diverse zeilkampen aan. Jij kunt zelf kiezen in welke boot je zeilt. Onze zeilschool bevindt zich op een vakantiepark. Hierdoor zijn er ’s avonds nog genoeg mogelijkheden om jezelf te vermaken. Ook bereiden we altijd supertoffe avondprogramma’s voor! Tijdens een zeilkamp leer je snel nieuwe kinderen kennen met dezelfde passie als jou: zeilen.

Dagje zeilen kinderen

Wil je graag eerst even kijken of zeilen wel echt bij jou past of is een hele week leren zeilen niets voor jou? Boek dan een losse zeildag of kom op zeilweekend. In het voorjaar en in de zomer staan er ook regelmatig gratis proeflessen gepland.

Leren zeilen volwassenen

In de praktijk zien we dat een aantal zeildagen achter elkaar de zeilvaarvaardigheid sterk verbetert. Daarom bieden we week- en weekendcursussen voor volwassenen aan. Je kunt jezelf iedere keer weer overtreffen door te kiezen voor een andere boot of door nieuwe vaardigheden aan te leren. Hiernaast bieden we losse zeildagen in de Polyvalk of de Laser-2 aan. Wil jij liever privéles om beter te leren zeilen? Ook die biedt De Zeilschool aan. Een van onze instructeurs stelt dan samen met jou een les samen die helemaal aansluit op jouw wensen.

Boek snel een zeilkamp, losse zeildag, zeilweekend of -week bij De Zeilschool in Zeewolde. Je zult er zeker geen spijt van krijgen! Heb je nog vragen? Deze beantwoorden we graag. Bel: +31 (0)6 – 12 81 97 75, Whatsapp naar: 06 – 12 81 97 75, mail naar: info@dezeilschool.nl of vul ons contactformulier in.