•  Persoonlijk contact
  •  Zeilkampen met én zonder overnachting
  •  Scherpe prijzen

Zeilweekend

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Je leert zeilen als een pro onder begeleiding van de leukste instructeurs.
✓ Je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.
✓ Heb je vragen? Altijd persoonlijk contact met één van onze instructeurs.

Bestel ook onze DeZeilschool-trui mee!

DeZeilschool-trui

Dit product is momenteel niet op voorraad.

weekendcursus
Wil jij veel beter leren zeilen? Of heb je nog nooit gezeild en wil je het graag leren? Bij De Zeilschool in Zeewolde kun je een weekendcursus volgen om je zeilvaardigheid te verbeteren. Je kunt er zelf voor kiezen of je bij ons wilt overnachten (all inclusive zeilweekend), je overdag zeilt en ons avondprogramma volgt (zeilweekend plus) of dat je iedere dag direct na het zeilen naar huis gaat (los zeilweekend).

Tijden weekendcursus

Het all inclusive zeilweekend en zeilweekend plus starten op vrijdag vanaf 19:00. Boek je een los zeilweekend? Dan word je op zaterdagochtend verwacht om 8:45. De gezelligheid sluiten we af op zondag rond 17.00 en bij voldoende animo wordt er een barbecue georganiseerd.

Boten weekendcursus

Kies zelf jouw boot waarin je het hele weekend wilt varen. Wil je meer informatie over onze boten en welke boot voor jou geschikt is? Lees meer over onze boten:

Winkelwagen