Zeilweekend

Wil jij graag op zeilweekend? Dat is mogelijk bij De Zeilschool in Zeewolde. We bieden zeilweekenden aan voor kinderen en (jong)volwassenen. Bij De Zeilschool zit je in ieder geval goed, want ons kamp staat bekend om een gezellige sfeer en ervaren zeilteam. We zijn gevestigd op een vakantiepark, waardoor je in je zeilweekend niet alleen heerlijke dagen kunt zeilen, maar ook kunt genieten van alle faciliteiten die het park te bieden heeft.

Headerfoto bij De Zeilschool

Zeilweekend kinderen en jongeren

Ben jij maximaal 18 jaar oud? Dan ben je welkom bij een van onze toffe zeilweekenden voor kinderen en jongeren! In een weekend kun je zeker jouw zeilvaardigheid al verbeteren. Je kunt er zelf voor kiezen of je het gehele weekend bij ons overnacht en meedoet met onze dag- en avondprogramma’s, dat je onze dagprogramma’s en avondprogramma’s volgt en hierna naar huis gaat of dat je enkel onze dagprogramma’s zeilen volgt. Wanneer je blijft slapen beleef je het echte ‘kampgevoel’ en bouw je een leuke band op met je teamgenootjes. Wanneer je hier geen behoefte aan hebt, raden we je aan om te kiezen voor een van de andere kampvormen. In welke boot je vaart is afhankelijk van je leeftijd en ervaring, maar verder ben je vrij in de keuze hiervoor. We zouden het heel gaaf vinden als jij kiest voor De Zeilschool! Maak alvast kennis met onze instructeurs via onze teampagina. Boek hier jouw zeilweekend.

Zeilweekend volwassenen

Een zeilweekend is echt iets voor kinderen en jongeren? Nee hoor! Zeker niet. Ook als volwassene kun je veel opsteken tijdens een zeilweekend. Samen met het team zorgen we ervoor dat je een gezellig en leerzaam weekend tegemoet gaat. We bieden uitdagende programma’s aan voor zowel gevorderde als beginnende zeilers in de Polyvalk. Onze zeilweekenden bieden we enkel aan als twee losse zeildagen. Wil je graag een zeilweekend inclusief overnachting? Deze kun je boeken op het RCN-vakantiepark waar onze zeilschool is gevestigd. Boek hier jouw zeilweekend.

Heb je nog een vraag over een van onze zeilweekenden of vind je het fijn om een van onze instructeurs even te spreken? Neem dan gerust contact op!