Kinderfeestje bij De Zeilschool

Kinderfeestje De Zeilschool

Ben jij binnenkort jarig en ben je nog op zoek naar een leuk uitje tijdens je kinderfeestje? Wat dacht je van zeilen in Zeewolde? Deze activiteit is niet alleen leerzaam omdat je veel samenwerkt, maar ook superleuk! Samen met je vriendjes en vriendinnetjes vaar jij een middag het water op in een zeilboot naar keuze. Als er beginnende zeilers zijn, sturen we één van onze instructeurs met jouw kinderfeestje mee.

Zeilen kinderfeestje

Zeilen tijdens kinderfeestje

Zeilen is onwijs gaaf! Heb je nog nooit gezeild of hebben je vriendjes en vriendinnetjes nog nooit gezeild? Dat is geen probleem, want ze kunnen het zeilen zo leren. Wanneer je jouw kinderfeestje bij De Zeilschool in Zeewolde viert, kun je zelf kiezen in welke boot je vaart. Wel zijn de RS Feva XL, Polyvalk en Laser-2 pas te boeken vanaf 12 jaar. Varen in de Optimist is mogelijk van 7 tot en met 12 jaar en de Open-Bic is geschikt voor 10 tot 12-jarigen. Je vaart alleen of samen in een zeilboot. Het grootste gedeelte van ons zeilwater (hier informeren we je over bij aankomst) is maximaal een meter diep. Bij slecht weer stellen we wetsuits beschikbaar. Er is dus niets aan de hand als het regent of als je uit de boot valt.

Mogelijkheden zeilen kinderfeestje

Wil je de hele dag zeilen, een halve dag of een paar uur tijdens je kinderfeestje? De keuze is aan jou! Neem zelf lekkere hapjes mee voor onderweg of bestel deze bij De Zeilschool in Zeewolde. Wanneer je kiest voor dit laatste zorgen wij bijvoorbeeld voor een lunchpakketje en drankjes. Neem voor meer informatie even contact met ons op.

Over De Zeilschool

De Zeilschool in Zeewolde is de allerleukste zeilschool van Nederland. Kom naar een zeilvakantie voor kinderen in Flevoland. We hebben onwijs enthousiaste instructeurs, een prachtige accommodatie, toffe zeilkampen en scherpe prijzen. Wanneer je wilt zeilen in Zeewolde tijdens je kinderfeestje kijken we samen met jou naar de mogelijkheden. Omdat de wensen voor zeilen tijdens een kinderfeestje iedere keer verschillend zijn, hebben we hier geen vaste prijs voor. Neem voor een prijsindicatie contact met ons op. Dat kan per mail (info@dezeilschool.nl), WhatsApp of telefonisch (+31 (0)6 – 12 81 97 75).