Zeilvakantie voor kinderen in Flevoland

Ben jij op zoek naar een supertoffe zeilvakantie voor kinderen in Flevoland? Die heb je gevonden! Je bent van harte welkom bij De Zeilschool in Zeewolde (Flevoland). Onze enthousiaste én ervaren instructeurs staan klaar om jou (nog beter) te leren zeilen. Uiteraard maak je ook veel plezier met leeftijdsgenootjes. Je kiest zelf of je wel óf niet bij ons overnacht. Een feestje wordt het in ieder geval zeker.

Leren en ontspannen

We zijn gevestigd op een RCN vakantiepark in Flevoland. Hierdoor heb je niet alleen overdag leuke zeilactiviteiten, maar is er ’s avonds ook nog genoeg ontspanning (bijvoorbeeld in de speeltuin!). Ons clubhuis grenst aan ons prachtige zeilwater. Rondom ons clubhuis staan onze luxe tenten, waarin jij kunt slapen.

Zeilen kinderfeestje

Zeilvakantie Flevoland met óf zonder overnachting

Uniek aan onze zeilschool in Zeewolde is dat je zelf kunt kiezen of je wel of niet meedoet met onze avondprogramma’s én of je wel of niet blijft slapen. We bieden dan ook drie kampvormen aan: losse zeilweek (zonder avondprogramma en overnachting), zeilweek plus (inclusief avondprogramma en zonder overnachting) en om het echte kampgevoel te ervaren: all inclusive zeilweek (inclusief avondprogramma’s en overnachtingen). Naast dat we het belangrijk vinden dat jij veel leert, is plezier bij ons ook heel belangrijk. Zo houden we regelmatig wedstrijdjes tegen kampgenootjes uit de andere boten.

Zeilvakantie Zeewolde

Afhankelijk van je leeftijd en ervaring, kun je zelf kiezen in welke boot je vaart. Overdag ga je op pad met teamgenootjes die voor dezelfde boot hebben gekozen, maar ’s avonds zijn we weer met alle kinderen (uit alle boten) bij elkaar. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je jouw broertje of zusje die voor een andere boot kiest, niet meer ziet.

Informatie zeilvakantie Flevoland

Bekijk onze website voor meer informatie over onze zeilvakanties in Zeewolde, Flevoland. Wil je één van onze instructeurs vooraf persoonlijk spreken? Dat begrijpen we! Je kunt chatten, appen, mailen of bellen.

Telefoon: +31 (0)6 – 12 81 97 75
WhatsApp: 06 – 12 81 97 75