Bedrijven

Ben je op zoek naar een uniek bedrijfsuitje? Ontdek of er verscholen schippers in jouw organisatie aanwezig zijn en ga een dagje het water op met onze zeilboten. Zeilen is niet alleen een ontspannend uitje, medewerkers leren ook nog eens heel goed samenwerken!

Zeilen tijdens bedrijfsuitje

Geniet van wind, water en avontuur tijdens een gezellige zeildag op het water. Gaan jullie voor een rustig tochtje over het water of wordt het een waar spektakel met wedstrijden? Als er veel onervaren zeilers zijn kun je ervoor kiezen om onze instructeurs in te schakelen. Zij zullen ervoor zorgen dat iedereen zorgeloos van het uitje kan genieten. Zijn er collega’s die het zeilen niet helemaal zien zitten? De Zeilschool heeft voor hen een aantal partyboten en sloepen klaarstaan. In deze boten kun je de hele dag comfortabel genieten met uitzicht op de zeilboten en de prachtige omgeving.

Bedrijfsuitje op maat

Zeilen tijdens je bedrijfsuitje is geschikt voor grote én kleine teams. De Zeilschool in Zeewolde kan tegelijkertijd maximaal 120 personen het water opsturen: zestig in zeilboten en zestig in sloepen of partyboten. Hoe je de dag naast het varen invult is aan jou. We willen je hier uiteraard graag bij helpen. Wil je een uitgebreide lunch op een eiland of sluit je de dag af met een overheerlijke barbecue? In samenwerking met RCN Zeewolde kunnen wij aan bijna al jouw wensen voldoen.

Tarieven bedrijfsuitje zeilen

Bij De Zeilschool in Zeewolde regel je al een compleet teamuitje zeilen vanaf vijftig euro per persoon. Enkele voorbeelden:

Voorbeeld 1
2x koffie/thee + gebak
Lunch op eiland, belegde broodjes
3 gangen dinner met keuze
Bootpakketje met snacks en drinken
Zeilboothuur hele dag

€22,50
€10,00

€53,50

Wilt u zelf voor eigen eten en drinken zorgen en enkel zeilboten, motorboten of schippers huren? Dat is ook mogelijk.

Contact opnemen

Neem contact op met De Zeilschool in Zeewolde om uw bedrijfsuitje te bespreken. We maken graag een offerte voor u op maat.