Zeilen bedrijfsuitje

Wil je graag zeilen tijdens een bedrijfsuitje? Dan ben je bij De Zeilschool in Zeewolde aan het juiste adres. Ons aanbod? De leukste instructeurs, perfect zeilwater en, als je dat wenst, een geheel verzorgde dag. Zeilen tijdens een bedrijfsuitje versterkt de teambuilding en is ook nog eens heel ontspannend. Zijn er een aantal collega’s die het zeilen maar niets vinden? Dan laten we hen varen in een mooie sloep.

zeilen bedrijfsuitje

Zeilen bedrijfsuitje

Je kunt ervoor kiezen om zonder instructeurs te varen, maar wanneer er veel onervaren zeilers zijn, gaan onze instructeurs mee. Tijdens het zeilen, leer je jouw collega’s nog beter kennen! Samenwerken is echt een must en dat wordt tijdens het bedrijfsuitje op de proef gesteld. De Zeilschool is gevestigd in Zeewolde en we hebben geweldig zeilwater tot onze beschikking. Ook de natuur en de omgeving rondom ons zeilwater is prachtig. Perfect om na een ochtend of middag zeilen neer te strijken voor een picknick of barbecue!

Compleet bedrijfsuitje zeilen

Voor ieder bedrijfsuitje maken we een pakket op maat. Onze prijzen zijn afhankelijk van het aantal personen en jouw wensen. Voor een prijsindicatie kun je deze pagina bekijken. We kunnen maximaal zestig personen tegelijk laten zeilen. Hiernaast kunnen we ook nog eens zestig personen laten varen in sloepen of partyboten. Totaal hebben we dus capaciteit voor 120 personen.
Naast een complete zeildag inclusief eten en drinken kun je bij ons ook terecht voor verhuur van enkel zeil-, motor- of partyboten voor een bedrijfsuitje.

Aanbod De Zeilschool

Naast zeilen tijdens bedrijfsuitjes biedt De Zeilschool nog diverse andere zeilactiviteiten aan. Zoals zeilkampen voor kinderen of een zeilweekend voor volwassen. Ook een losse zeildag is mogelijk.

Vraag vrijblijvend een prijsopgaaf op

Ben je enthousiast geworden over zeilen tijdens jullie bedrijfsuitje? Neem dan snel contact met ons op en vraag een offerte op maat aan. Ook wanneer je vragen hebt, beantwoorden we deze graag.