Over De Zeilschool

Welkom bij De Zeilschool! Ons enthousiaste team staat voor jou klaar en bij ons beleef je een onvergetelijke Zeilweek. Kies zelf jouw boot, datum en blijf bij ons slapen in luxe safaritenten of overnacht thuis. Onze ervaren instructeurs hebben een uitdagend weekprogramma voor jou in petto.

Waarom De Zeilschool?

• Bij de Zeilschool kun je kiezen uit drie verschillende kampen afgestemd op jouw wensen:
    Losse zeilweek: Een zeilweek zonder diner, avondprogramma en overnachting
    Zeilweek plus: Een zeilweek met diner en avondprogramma zonder overnachting
    Zeilweek all inclusive: Een zeilweek inclusief diner, avondprogramma en overnachting in een luxe safaritent.
  • Kleinschalig en persoonlijk
    In een week zijn er nooit meer dan veertig cursisten. Jij krijgt alle persoonlijke aandacht en we kennen je binnen een dag. Overdag verdeelt het kamp zich per boot en zeil je in kleine groepjes.
  • De goedkoopste van Nederland
    Goedkoper dan onze zeilkampen kun je niet krijgen. Zeker met een actie kun je voordelig uit zijn. Zeilles, een diploma, eten, drinken, slapen, avondprogramma’s, barbecue, alles zit inbegrepen bij onze prijs.
  • Focus op persoonlijke ontwikkeling
    Tijdens het zeilen leer je samenwerken en bouw je iedere dag aan je zelfvertrouwen. Je wordt namelijks steeds beter in het zeilen. Ook buiten de zeillessen om heb je veel contact met leeftijdsgenootjes en is teamwork vereist bij de avondprogramma’s.
  • En niet te vergeten: overheerlijke gezonde maaltijden van onze kok.
    Natuurlijk hebben we ook een patat- of een barbequeavond, maar onze kok zal de magen van onze cursisten ook vullen met gezonde pasta of smakelijke nasi.

We zijn er trots op dat 82% van de cursisten jaarlijks weer terugkeren naar De Zeilschool om ons gezellige zeilkamp opnieuw mee te maken. De moeilijkheidsgraad van het zeilen verschilt per boot en daarom kun je jezelf ieder jaar weer overtreffen.

Ben jij enthousiast geworden? Boek dan een van onze zeilkampen of neem contact op met De Zeilschool Zeewolde voor meer informatie.

• Zeilkamp3