Losse cursussen

Meerdere losse dagen aanvragen is goedkoper! Hoe meer dagen je in één keer aanschaft, hoe voordeliger de prijs. De korting wordt in je winkelmand verrekend. Meer dan zes losse dagen in één keer boeken? Neem dan contact op met info@dezeilschool.nl.

Losse dagen zeilen bij DeZeilschool

DeZeilschool introduceert in 2018 iets nieuws! De losse dagen zeilen cursussen. Op onderstaande data organiseren we een zeilcursus dag voor jongeren. Je wordt verwacht om 8.45 en kunt om 17.15 weer naar huis, dus gelijk een volle dag aan de bak (halve dag in overleg mogelijk). Je kunt een strippenkaart kopen hieronder met precies zoveel lessen als jij wil! Wij zorgen voor wetsuits voor de zwaardboten, en uiteraard de zwemvesten. Let op: Hoe meer strippen je koopt, hoe goedkoper per strip, tot wel meer dan 50% korting voor de laatste dagen!

Meerdere losse dagen aanvragen is dus goedkoper! Hoe meer dagen je in één keer aanschaft, hoe voordeliger de prijs. De korting wordt in je winkelmand verrekend. Meer dan zes losse dagen in één keer boeken? Neem dan contact op met info@dezeilschool.nl.