Op Zeilkamp bij De Zeilschool

Al sinds jaar en dag organiseert De Zeilschool hét zeilkamp in Midden Nederland. In de afgelopen periode zijn we meermaals van locatie gewisseld, maar het feest is er nooit minder groot om geworden. Samen met je mede-cursisten en onze instructeurs leef je een week lang bij De Zeilschool en heb je veel plezier.

Een tof clubhuis om te verblijven

Vanaf seizoen 2018 heeft De Zeilschool haar eigen pand, direct gelegen aan de haven waar onze bootjes liggen. Het is letterlijk op een steenworp afstand van de startlocatie voor de zeillessen en we slapen direct naast het pand! Mede hierom beleef je het ideale zeilkamp in Midden Nederland bij DeZeilschool!

Gezond eten

Ja, er wordt absoluut een avondje bourgondisch friet gegeten, maar een goed vullende nasi en een lekker pasta gerecht staan ook zeker op het menu. Vanaf het moment dat je op zondagmiddag aankomt, verzorgen wij al het eten en drinken, ook een chipje en nootje na het avondprogramma. Makkelijker kan bijna niet.

Slapen tijdens zeilkamp

De Zeilschool biedt vanaf 2018 nieuwe grote safaritenten om in te slapen. Deze dikke en comfortabele tenten houden jouw spullen dus zeker droog. Omdat ze in het midden bijna 3 meter hoog zijn kun je ook gewoon gemakkelijk omkleden. We hebben een verschillende bedtijd voor de jongerengroep en de oudere groep, om iedereen aan zijn slaap toe te laten komen.

Avondprogramma’s zeilkamp

We organiseren elke avond een programma van ongeveer 2 uur. Dat kan variëren van film kijken en een dropping, tot een groot spel levend stratego en banaanvaren. Is het wat rustiger geweest qua weer overdag? Reken maar dat je je flink in het zweet werkt ‘s avonds.  Was het een pittige zeildag? Dan staan de loungebanken voor je klaar in de avond!

Zeilkamp plus

Wil je al dit bovenstaande meemaken, maar slaap je ’s avonds liever in je eigen bed? Per 2018 hebben we dan voor jou een ‘zeilkamp plus’. Je beleeft dezelfde week als de ‘all inclusive’ cursisten, maar slaapt thuis. Als je enkel overdag wilt zeilen is dat ook mogelijk met onze losse zeilweken.

• Zeilkamp3