•  Persoonlijk contact
  •  Zeilkampen met én zonder overnachting
  •  Scherpe prijzen

Laser Pico

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Je leert zeilen als een pro onder begeleiding van de leukste instructeurs.
✓ Fantastische avondprogramma’s en je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.
✓ Heb je vragen? Altijd persoonlijk contact met één van onze instructeurs.

Bestel ook onze DeZeilschool-trui mee!

DeZeilschool-trui

Aantal personen

Wil je de overstap maken van de Optimist naar de zwaardboten? Dan is de Laser Pico de perfecte boot voor jou! Deze boot is geschikt voor zeilers van 10 tot en met 14 jaar. Deze boot is perfect om kennis te maken met 2-mans zeilen op elk niveau! Samen met maximaal 2 andere Pico’s ga jij het water op. In deze boot hoef je nooit bang te zijn om het koud te krijgen doordat je altijd een wetsuit draagt. Ook zal je bijna altijd in het water kunnen staan doordat het nooit dieper is dan één meter.

Extra informatie

week-jeugd

Week 18: 28 apr. – 3 mei., Week 28: 7 juli. – 12 juli., Week 29: 14 juli. – 19 juli., Week 30: 21 juli. – 27 juli., Week 31: 28 juli – 2 aug., Week 32: 4 aug. – 9 aug., Week 33: 11 aug. – 16 aug., Week 34: 18 aug. – 23 aug., Week 35: 25 aug. – 30 aug., Week 43: 20 okt. – 27 okt., Week 44: 27 okt. – 1 nov.

Winkelwagen