Onze zeilkampen

Wanneer je een week geselecteerd hebt, en een boot staat er niet meer tussen:
dan betekent dat dat deze bootgroep vol is!

Kies onderstaand de week waarin je wilt zeilen.
Kies daarna de bootgroep en het soort kamp. Veel voorpret gewenst!

Zeilweek

Starttijd* en -locatie
om
Dasselaarweg 1,
Zeewolde

Ophaaltijd* en -locatie
om
Dasselaarweg 1,
Zeewolde

Stap 1: Kies je boot

Meer informatie over de boten
Deze boot is geschikt voor beginnende of gevorderde zeilers van 7 tot en met 12 jaar. Jij bent kapitein van je eigen boot en bestuurt de ‘Optimist’ helemaal zelf. Vind je dit nog een beetje spannend? Dan kun je ook met twee kinderen in een Optimist. Iedere dag ga je met kleine groepjes van ongeveer zes kinderen op pad om goed te leren zeilen. Wil je graag met jouw vriendjes of vriendinnetjes in een groepje? Geef dat bij ons aan en dan houden we hier rekening mee. We vinden het belangrijk dat je een onvergetelijke week hebt bij De Zeilschool in Zeewolde. Natuurlijk kom je ook om goed te leren zeilen en daarom plaatsen we kinderen met hetzelfde zeilniveau zoveel mogelijk bij elkaar in een groepje.

Over de Optimist

De Optimist is een stabiele zeilboot en daarom geschikt voor beginners. Als je het zeilen eenmaal onder de knie hebt, kun je nog veel meer leren. Wat dacht je van golfsurfen of opkuisen? Tijdens de zeilweek zullen we heel wat tochtjes varen en voor de fanatieke kinderen onder ons houden we wedstrijdjes.

Optimist
    7 t/m 12 jaar

• Laser Pico
    10 t/m 14 jaar

RS-Feva XL

Laser-2

Polyvalk
    12 t/m 18 jaar

Stap 2: Blijf je wel of niet slapen?

Meer informatie

Mocht je nou eerst even een dagje willen proberen, kijk dan bij onze ‘losse zeildag‘. Zijn er nog vragen of wil je een van onze instructeurs spreken? Wij spreken je graag per telefoon (06-12819775), mail (info@dezeilschool.nl) of Whatsapp.
Lees hier meer informatie over de drie kampvormen.

Gekozen boot: Optimist

Gekozen kampvorm: geen

Prijs totaal: 355,00

Contact opnemen

We begrijpen het als je ons eerst persoonlijk wilt spreken. Heb je vragen over één van onze zeilkampen of wil je graag iets overleggen?
Neem dan telefonisch, per e-mail of via Whats-App contact met ons op. Één van onze instructeurs beantwoordt je vragen graag.

Contact opnemen

Kies zelf of je blijft slapen

DeZeilschool heeft een uniek concept waarbij je zelf kunt kiezen of je wel of niet meedoet met onze avondprogramma's en of je bij ons blijft slapen. Lees meer over ons 'all inclusive zeilkamp', 'zeilweek plus' en 'losse zeilweek'

Soorten kampen