Optimist

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Fantastische avondprogramma’s en je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.

DeZeilschool-trui

Deze boot is geschikt voor beginnende of gevorderde zeilers van 7 tot en met 12 jaar. Jij bent kapitein van je eigen boot en bestuurt de ‘Optimist’ helemaal zelf. Vind je dit nog een beetje spannend? Dan kun je ook met twee kinderen in een Optimist. Iedere dag ga je met kleine groepjes van ongeveer zes kinderen op pad om goed te leren zeilen. Wil je graag met jouw vriendjes of vriendinnetjes in een groepje? Geef dat bij ons aan en dan houden we hier rekening mee. We vinden het belangrijk dat je een onvergetelijke week hebt bij De Zeilschool in Zeewolde. Natuurlijk kom je ook om goed te leren zeilen en daarom plaatsen we kinderen met hetzelfde zeilniveau zoveel mogelijk bij elkaar in een groepje.

Over de Optimist

De Optimist is een stabiele zeilboot en daarom geschikt voor beginners. Als je het zeilen eenmaal onder de knie hebt, kun je nog veel meer leren. Wat dacht je van golfsurfen of opkuisen? Tijdens de zeilweek zullen we heel wat tochtjes varen en voor de fanatieke kinderen onder ons houden we wedstrijdjes.

Extra informatie

week-jeugd

KIES HIER JE WEEK, Week 18: 28 apr. – 3 mei., Week 28: 7 juli. – 12 juli., Week 29: 14 juli. – 19 juli., Week 30: 21 juli. – 27 juli., Week 31: 28 juli – 2 aug., Week 32: 4 aug. – 9 aug., Week 33: 11 aug. – 16 aug., Week 34: 18 aug. – 23 aug., Week 35: 25 aug. – 30 aug., Week 43: 20 okt. – 27 okt., Week 44: 27 okt. – 1 nov.