Laser-2

Boek het allerleukste zeilkamp bij De Zeilschool en je krijgt onder andere de volgende voordelen:

✓ Je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen met dezelfde passie.
✓ Je kunt zelf kiezen of wilt blijven slapen.

DeZeilschool-trui

Wil jij jouw zeilkamp doorbrengen in een supersnelle boot en ben je een ervaren zeiler van 12 tot en met 18 jaar? Dan is de Laser-2 echt iets voor jou! Deze gaat hard dankzij de puntige voorkant in het onderwaterschip. Samen met maximaal drie andere cursusboten ga je iedere dag het water op. Waait het hard of sla je een keertje om? Dankzij een wetsuit blijf je lekker warm. Je kunt overigens gewoon staan in het water, want het is overal ongeveer een meter diep.

Laser-2

De Laser-2 is een polyester boot voor de gevorderde zeiler van twaalf tot en met achttien jaar. Uniek is het derde zeil van de Laser-2: een spinaker die het zeiloppervlakte bijna verdubbelt. Zo kun je letterlijk zweven boven het water. We wisselen om de zoveel tijd van teamgenoten, zodat je iedereen goed leert kennen. Naast dat we veel kunstjes en wedstrijdjes doen op het water leer je ook nog eens heel goed wedstrijdzeilen.

Extra informatie

week-jeugd

Week 18: 28 apr. – 3 mei., Week 28: 7 juli. – 12 juli., Week 29: 14 juli. – 19 juli., Week 30: 21 juli. – 27 juli., Week 31: 28 juli – 2 aug., Week 32: 4 aug. – 9 aug., Week 33: 11 aug. – 16 aug., Week 34: 18 aug. – 23 aug., Week 35: 25 aug. – 30 aug., Week 43: 20 okt. – 27 okt., Week 44: 27 okt. – 1 nov.