Zeilcursus

Wil jij beter leren zeilen? Kom dan op zeilcursus bij De Zeilschool in Zeewolde. Je leert helemaal in je eigen tempo en we bieden zowel zeilcursussen voor volwassenen als voor kinderen aan. Onze ervaren instructeurs kunnen je van alles leren, van de basics tot handige trucs. De Zeilschool is gevestigd op een vakantiepark in Zeewolde. Hierdoor is er, naast ons prachtige zeilwater, ‘s avonds voor de kinderen genoeg vermaak.

Open-bic zeilkamp

Zeilcursus voor kinderen

Ben jij tussen de 7 en 18 jaar? Dan ben je van harte welkom bij een van onze zeilkampen. Tijdens deze kampen leer je supergoed zeilen in een van onze vijf boten. De zeilboten waaruit jij kunt kiezen is afhankelijk van je leeftijd en ervaring. Voor jongere kinderen raden we bijvoorbeeld de Optimist aan, een kleine en stabiele zeilboot. Uniek bij De Zeilschool in Zeewolde zijn onze drie kampvormen. Met ons ‘all inclusive zeilkamp‘ zeil je overdag, doe je mee met onze gezellige avondprogramma’s en blijf je slapen in onze luxe tenten. Bij een ‘zeilweek plus‘ slaap je ‘s nachts in je eigen bed en word je na het avondprogramma opgehaald door je ouders. Wil je alleen een weekje zeilen, zonder dat je echt op kamp gaat? Kies dan voor onze ‘losse zeilweek‘. Welke kampvorm je ook kiest, één ding weten we zeker: je zult veel (leer)plezier hebben! Tijdens het zeilkamp of de zeilcursus zul je snel nieuwe vrienden maken.

Naast onze zeilkampen voor kinderen bieden we ook andere zeilcursus-varianten aan. Zoals ons zeilweekend. Of ga voor een losse zeildag of proefles en ontdek of zeilen bij je past.

Zeilcursus volwassenen

Houd je van zeilen en wil je jouw zeilvaardigheid verbeteren? Onze erkende instructeurs helpen je hier graag bij. Kom op week- of weekendzeilcursus bij De Zeilschool en leer de fijne kneepjes van het zeilvak. We bieden uitdaging aan zowel beginnende als gevorderde volwassenen. Zo leer je als beginner verschillende zeilknopen en hoe je van A naar B komt. Als gevorderde gaan we o.a. aan de slag met bootcontrole bij harde wind, zeildynamiek en wedstrijdzeilen. Wil je liever één dag het water op? Boek dan een privéles of een zeildag voor volwassenen in de Polyvalk of Laser-2.

Wil je een zeilcursus volgen bij De Zeilschool in Zeewolde? Boek deze eenvoudig via onze website. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt.