Soorten kampen

Wil jij (beter) leren zeilen? Kom dan naar het leukste en gezelligste zeilkamp van Nederland bij De Zeilschool in Zeewolde. Kom alleen of samen met een vriendje of vriendinnetje en leer heel veel leeftijdsgenootjes met dezelfde passie kennen. We bieden vijf verschillende boten aan, waarin je zeilles kunt nemen. Alle zeilweken starten op zondag en eindigen op vrijdag. Je kunt zelf kiezen of je wel of niet blijft overnachten bij De Zeilschool in Zeewolde. We bieden hiervoor drie verschillende opties aan.

Boek je zeilkamp eenvoudig via onze website. Kijk op de pagina ‘Zeilkampen’. Kies dan je boot en gewenste kampvorm.

Vroegboekactie

All inclusive zeilkamp

Ga jij voor een volledige zeilkampervaring? Dan moet je zeker voor het ‘All inclusive zeilkamp’ kiezen. Iedere dag hebben we een leerzaam, leuk en ontspannend zeillesprogramma. Nadat je overdag gezeild hebt, dineren we gezellig met het hele kamp. Hierna volgen onze (ont)spannende avondprogramma’s. ’s Nachts slaap je in één van onze luxe tenten.

Zeilweek plus

Wil jij graag op zeilkamp, maar vind je het nog te spannend om te blijven slapen? Dan kun je er ook voor kiezen om na het avondprogramma door je ouders opgehaald te worden. Je zeilt dan overdag, dineert met ons mee en volgt onze leuke avondprogramma’s. Samen met je ouders spreken we een haal- en brengtijd af.

Losse zeilweek

Wil jij wel een week lang zeilen, maar niet op zeilkamp? Boek dan een losse zeilweek. We verwachten je ’s ochtends om 8:45 en om 17:15 is jouw zeildag afgelopen. Overdag heb je volop contact met leeftijdsgenootjes met dezelfde passie en ’s avonds kun je zelf kiezen wat je wilt doen. We zien vaak dat deze optie wordt gekozen als ouders en/of familieleden in het RCN vakantiepark verblijven. Onze zeilschool bevindt zich op dit park.

Heb je nog vragen over onze drie soorten zeilkampen of een heel andere vraag? De Zeilschool beantwoordt deze graag. Bel of Whatsapp naar 06 12819775 of mail naar info@dezeilschool.nl.